Crewe, Manchester Metropolitan University :) - Reisverslagen van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Crewe, Manchester Metropolitan University :) - Reisverslagen van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

In Crewe ga ik mijn studeerminor doen, namelijk Business Management. Het is super spannend, maar het word een super ervaring! Voor het eerst op mijn eigen en ik ben benieuwd hoe dat is en hoe ik me uit de vreemde/moeilijke/interessante dingen en problemen red. Lees alles hierover in mijn reisverslag gewoon hier, op deze site. ;)

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2013

Alweer meer dan een week thuis!

20 December 2012

Aalijah is vandaag jarig! Nog maar 2 weekjes hier!

19 December 2012

Petricia Jarig! En nog 15 dagen hier!

13 December 2012

Nog maar 21 dagen oftwel 3 weekjes in Crewe

11 December 2012

Nog maar 23 dagen.
CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9728

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: