Nog 84 nachtjes hier.. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Nog 84 nachtjes hier.. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Nog 84 nachtjes hier..

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

11 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,
Super leuk dat jullie mij willen volgen en zo nu en dan een verhaaltje van mij lezen. Ik mis jullie allemaal heel erg, bv. ik mis het opgroeien van Jade. Soms zie ik een foto'tje van haar voorbij komen en dan denk ik, ik mis je mijn kleine lieve nichtje. En ik zie elke keer dat ze zoveel is veranderd en je ziet hoe slim ze al is en reageert op de camera en op iedereen. Tot nu toe heeft ze dat nog niet met mij kunnen doen. (ff teruglezen, en wat denk ik alleen maar aan mezelf zeg.. hihi. sorry daarvoor) De andere kleintjes zie ik nu ook heel weinig, vroeger was het een scooter-/loopafstandje van mij vandaan. Nu zie ik ze alleen op foto's hier in de kast of op mijn computer en zo nu en dan op skype.

Het is hier echt wel leuk hoor en ik ken hier nu ook echt wel de weg. Probeer mijn vrije dagen wel met dingen te vullen waar ik van kan genieten. Zodat ik in januari ook wel terug kan kijken en kan zeggen dat ik mijn tijd hier goed heb besteed. Ik kan wel zeggen dat ik dat heb gedaan, zeker de eerste afgelopen 4 weken, ben naar Nantwich, London en naar Birmingham geweest. Dit weekend zal ik waarschijnlijk gewoon thuis blijven, want iedereen is hier ziek geworden. Inclusief ikzelf, zwaar verkouden en hoest en proest de hele tijd. En in de ochtend klink ik als een oud-vrouwtje die de hele dag rookt, dit was de beschrijving van een klasgenootje van me. Ik zei tegen haar dat het leek alsof ik een vent ben, omdat mijn stem zo zwaar en schor klonk, maar dat vond ze een beetje overdreven. haha.

Morgen over 2 weken, zullen Celeste & Jarno hier zijn :) Naast mij in mijn zwijnenstal, haha. Nee hoor, ik zal het hier helemaal netjes maken voordat jullie komen! (waarschijnlijk is alles in mijn kast gefrot!) In de week van de 22e heb ik vrij, waarschijnlijk ga ik dan even naar Stoke-on-Trent met Santa en dan kan ik even checken of dat een aan te raden plekje is om te winkelen voor Celeste en Jarno, terwijl ik bv. op school zit. Moet nog een broek terugbrengen (van de Primark), normaal heb ik die maat, maar blijkbaar zijn ze hier wat groter dan thuis. Denk ik, ik weet niet of dat de juiste conclusie is, maarja. haha.
Verder eet ik gewoon goed, eet vaak pasta of wraps en anders wel aardappeltjes. Ik eet niet heel vaak vlees tijdens het avondeten, maar tot nu toe heb ik alleen gehakt (in de wraps) en ham (in de macaroni schotel) gegeten. Btw ik hou van gehakt, gelukkig maar want dat is goedkoop hier. haha. Dadelijk ga ik eerst wat brood eten, skypen met papa, was draaien en dan waarschijnlijk wat pannenkoeken eten :) Heb ik zin in..

Mis jullie allemaal heel erg en laat wat van jullie horen.. Zou ik heeeeeel leuk vinden namelijk!! En jullie kunnen we altijd foto-updates geven via whatsapp/mail/fb/kaartje of post is altijd welkom!

love you guys!

xoxo.

- Charmaine.

  • 11 Oktober 2012 - 23:10

    Rebekka:

    Hey Maintje!
    Ik geniet van je verslagen hier op "waar ben jij nu", jullie hebben ook een apart mapje gekregen, zodat ik jullie stories snel terug vind.
    Gisteren waren de foto's van de fotoshoot klaar en ze zijn wel heel mooi geworden. Als je hier was dan hadden we ze uitgebreid samen bekeken en besproken! Ben echt benieuwd wat jij ervan vind ;-)
    Rae-Dawn gaat al bijna uit haar eigen opstaan zonder ergens aan vast te houden. Erg leuk! en ze drinkt sinds een ruim een week uit een flesje en dat hebben de andere kids nooit zoveel gedaan als zij dat nu doet. Wel heel grappig als je haar ziet.
    Deze week is het best druk, met voorzingen en ik mis jou en Linds! jullie zijn onze vaste oppassers.
    We hebben wel hele goede vervanging natuurlijk... zelfs 2 duo's! hahahaha Ma & Sam, en Diana & Ger.

    Nou ik ben weer weg, want morgen de laatste dag school en dan hebben de kids vakantie!!

    Heerlijk als je 's morgen niets moet, weet je wel?

    Groetjes en ik ben erg blij te lezen dat je mooie herinneringen aan het maken bent voor jezelf.

    Just enjoy!!

    Liefs Bekka & family

  • 12 Oktober 2012 - 02:07

    Lindsay:

    Hee Tante!

    Fijn om te horen dat je goed eet en je draai echt gevonden hebt. Inderdaad is het heel jammer dat we het opgroeien van Jade, het leren lopen van Rae-Dawn en alle andere leuke dingen gaan missen. Gelukkig kunnen we het nog op foto's, filmpjes, skype enz. volgen :D En natuurlijk wil ik er ook gewoon bij zijn, want in een half jaar veranderd er echt veel!

    Maar fijn dat je leuke dingen kunt doen, dat doe ik ook zeker! Zodat je altijd mooie herinneringen hebt en kunt terug kijken naar deze mooie momenten. Ik ben blij dat je er toch voor gekozen hebt om te gaan, al was het een lastig besluit aangezien wij als familie heel close zijn. Nu ga je de dingen thuis enorm waarderen zoals we al zeiden, maar dit is voor ons ook een enorme uitdaging en een leer moment.
    Dat we zelfstandiger worden en misschien zullen we vaker zulke avonturen aangaan en aandurven :)

    Ik mis je enorm en kan niet wachten om je weer te zien :D Wat zullen we verhalen hebben!

    Gods Zegen

    Liefs, brassa en sunchi!!

    xx Linds

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 9745

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: