Petricia Jarig! En nog 15 dagen hier! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Petricia Jarig! En nog 15 dagen hier! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Petricia Jarig! En nog 15 dagen hier!

Door: Charmaine

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

19 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hoi allemaal!

Allereerst wil ik even Petricia feliciteren, met haar b-day :) !! Ik wens je een gezegende dag toe en dat je er lekker van mag genieten!! Gods zegen! Dat al je wensen komend jaar uit mogen komen! Dikke kus, miss you!

Verder hoe gaat het met jullie allemaal? Het is alweer woensdag, ik hoop dat jullie allemaal een beter weekend hebben gehad dan mij. Ik heb heel veel afscheid moeten nemen, dat beviel me heel erg zwaar. Santa vertrok zondagavond, vonden we allebei toch wel moeilijker dan we dachten. Ofja, dan zij dacht. Ze zei ik ga echt niet huilen of het erg vinden om gedag te zeggen. Heb hier niet vrienden gemaakt ofzo, maar toen het erop aankwam zag ik wel wat anders in haar ogen. En in mijn boekje schreef ze hele lieve woorden over onze vriendschap. Wat mis ik haar op het moment, gelukkig heb ik nog wel de mogelijkheid om haar op te zoeken. Ze zal hier namelijk nog 2,5 jaar zitten. Daarnaast heb ik op maandag zelf ook nog heel veel mensen gedag moeten zeggen. Germán om 8.00 uur in de ochtend. Petra en Lisa om 9.00 uur, Oscar en Maarten om 10.00 uur en 's avonds nog gedag moeten zeggen tegen Nathalie. :( Gisteravond heb ik ook nog gedag moeten zeggen, tegen mijn lieve overbuurman Maïny. Die vertrok vanochtend om 6.00 uur samen met Magda. Morgen vertrekken mijn andere buren, Ariane en Delphine om 16.00 uur naar België. En dan is het echt rustig in mijn hoek van Harley.. Het is al zooo rustig. Het is dan net als ik weer in mijn eerste week zit, toen ik dus ook helemaal alleen hier in mijn hoekje van de Hall zat.

Gisteren zijn we met de overgeblevene naar een pub geweest om samen wat te gaan eten. Vandaag zijn we naar de film geweest, naar the Hobbit. Vond em niet zo leuk, in ieder geval niet zoals ik destijds de Lord of the Rings leuk vond. Ik denk dat ik die leuk vond voor Orlando Bloom, hahaha! Hier zat er maar 1 knappe gast in, volgens mij.
Verder moet ik ook al beginnen met inpakken, want Papa en Naomi komen al mijn spullen komend weekend ophalen. Ik vind het er nu net zo gezellig uitzien, zeker met al jullie gezichten hier op mijn muur. Daarna heb ik voor 10 dagen een kale muur en maar beperkte spulletjes in mijn kast en lades.

Ik ga hoe dan ook, ik ga dit kleine dorpje missen! Heb heel veel herinneringen gemaakt..

Dit was het voor nu!

Love and miss you guys!

xoxo.

God bless.
- (tante) Charmaine

  • 19 December 2012 - 08:50

    Gerrie:

    See you soon!

  • 19 December 2012 - 08:50

    Gerrie:

    See you soon!

Tags: crewe, afscheid, bday

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 9740

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: