Nog 70 dagen hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Nog 70 dagen hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Nog 70 dagen hier.

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

25 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,

Deze week noemen ze hier Helps-week, heb je hulp nodig met je opdrachten of snap je het één en ander niet dan kun je dit allemaal vragen en je vertraging inhalen. Helaas heb ik hier maar weinig gebruik van gemaakt. Zondag hadden we een verjaardag, zoals velen van jullie op Facebook konden zien, was deze super gezellig en leuk. Een Spaanse vriendin had namelijk wel 6 Spaanse vrienden op bezoek. Op het moment zit ze zelf nu in Noorwegen met 1 van haar vriendinnen, die daar haar Erasmus doet.

Daarnaast speelden we op het feestje Hints met z'n allen en mijn groep had gewonnen :) hihi. Wij waren natuurlijk allemaal erg trots op onze prestatie :) Hihi.

Maandag had ik nog een afscheidsfeestje van Christine (een Amerikaanse vriendin). Dat was een stuk kleiner gemeenschap, je merkt wel meteen dat het een andere groep mensen zijn. Niettemin, het was echt gezellig. We hebben nog onze laatste foto's gemaakt en op haar Engels vlag onze laatste boodschapjes geschreven.

Dinsdag, was Esperanza jarig (Alba's vriendin), die hebben Santa en ik nog even verrast met een kleinigheid. We wilden haar verjaardag niet zomaar voorbij laten gaan. Ze was super verrast en echt heel erg blij met alle kleinigheidjes. Ik had hier bij de Poundland (eurowinkel, alleen dan met ponden ;) natuurlijk) had ik nog een kleine Engelse vlag gevonden en ze heeft iedereen gevraagd om zijn/haar naam en de land waar ze dan vandaan kwamen. Sommige heb ik er zelf opgezet, omdat ze veel met die personen had, maar zij er zelf niet waren. Helaas.

Woensdag, zou ik meegaan naar het station om Christine echt uit te zwaaien, maar helaas was ik gisterenochtend niet vooruit te branden. :( Ik heb haar bij mijn kamerdeur geknuffeld en gedag gezegd. Vond het echt heel erg, maar ze is inmiddels al veilig in Amerika geland en al lekker thuis. Ik zal haar wel gaan missen, zij was altijd heel lief tegen iedereen.
Verder ben ik met Santa naar Stoke-on-Trent geweest, zij moest namelijk iets ophalen om hier in Engeland te mogen werken. Daarvoor en daarna zijn wij naar de Shopping Centre geweest, genaamd Potteries. Als je op de folder kijkt, dan denk je dat het heel chique en nieuw zou zijn, maar dat viel wel tegen. Het was ouderwets, maar wel netjes gewoon hoor ;)
Weet je trouwens wat ik daar (ook) had gevonden?? .... Een DISNEY STORE.. haha, heb ik ook weer een foto meegemaakt. Triest hè? Hihi, hoe dan ook mag weer bij mijn collectie van foto's van mijn Disney stores, volgens mij heb ik er nu alweer 4 gezien, London, Birmingham, Chester en in Stoke. Hihi. Daarnaast heb ik weer een paar treinkaartjes op mijn muur kunnen hangen :)

Oohja, ik heb ook mijn kamer helemaal anders ingedeeld, hopelijk werkt dit beter en heb ik 's ochtends minder last van mijn nek. En ik heb wat meer foto's opgehangen, zoals ik zei in mijn vorige blog. :) Daarnaast heb ik weer een té-gek, nieuwe kaartje ontvangen van mijn lieve zus Rebekka en haar gezin. Super lief, nogmaals bedankt!

Morgenavond zijn Jarno & Celeste hier alweer :) Ik kan niet wachten, heb eerst nog les. Daarna ga ik nog wat boodschapjes doen en ga ik nog een was draaien. Volgens mij heb ik het hier wel mooi en netjes gemaakt.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.. Ik zou graag met meer mensen gaan skypen, als dit lukt en kan. Zou ik super vinden, maar ligt er ook maar net aan of jullie daar behoefte aan hebben.. Let me know ;) Mijn skypenaam is: CharmaineVirgil

Laat wat van je horen, via mail/skype/whatsapp/post.. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en ook gewoon geïnteresseerd in hoe het met jullie gaat.

Mis jullie. & ik hou van jullie.

xoxo.

- (tante) Charmaine.

  • 25 Oktober 2012 - 08:36

    Diana:

    Hi die Charmaine,

    Weer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb! Beetje druk allemaal!.Regelmatig je verhalen gelezen. Zo te zien maak je ook ontzettend veel mee daar! Heel leuk voor je! en fijn dat je leuke vrienden hebt ontmoet Zo is je avontuur in Engeland toch heel bijzonder te noemen, niet waar?

    Laten wij maar weer eens gauw gaan skypen! Dan zie en spreek ik je weer live!

    Liefs en hugs,

    je sis Di

  • 25 Oktober 2012 - 10:11

    Gerrie:

    Wij moeten gauw weer daten op skype!!

  • 25 Oktober 2012 - 13:32

    April:

    Heeey Charr,

    Het gaat heel goed daar lees ik, heel fijn!! We moeten weer eens gaan skypen!! Meestal als ik je tevoorschijn zie komen op skype ben ik te gaar om aan te klikken (zo rond mn bedtijd). Leuk hoor die Disney Stores ;P jammer dat ze die hier net hebben... Hoe zijn je lessen... leuk en interessant?

    Schat, ik mis je!! Ik zie/spreek je later!!
    Groetjes, Eep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 9757

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: