Aalijah is vandaag jarig! Nog maar 2 weekjes hier! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Aalijah is vandaag jarig! Nog maar 2 weekjes hier! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Aalijah is vandaag jarig! Nog maar 2 weekjes hier!

Door: Charmaine

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

20 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal!
Allereerst vandaag is lieve Aalijah jarig!! :) Ik hoop dat je een super verjaardag zal hebben en dat je er lekker van mag genieten met de mensen om je heen! Gods zegen! Dikke kus en knuffel! Hou van je en mis je!
Liefs!
- tante Maine.

Ten tweede, ik zit hier vanaf vandaag nog maar 2 weken. Ik zit nu toch wel af te tellen. Nog 2 dagen totdat Papa en Naomi komen!!! Yayyy! :) Ik kan niet wachten totdat ik weer een paar bekende gezichten zie.

Volgens mij is heel Crewe uitgestorven op het moment, alle studenten die naar huis zijn gegaan. Naast dat Papa en Naomi over 2 dagen hier zijn, gaat ook Violette op de 22e weer terug naar België. En dan zitten we maar met 4/5 mensen in de hall. Daarna ben ik de eerste die naar huis vertrekt. Het zal toch echt wel gek zijn om op 3 januari mijn slaapkamerdeur voor het laatst op slot te doen en dan echt weg te gaan hier. Mij word verteld dat ik echt moet gaan inpakken en alle foto's en kaarten etc van de muur moet gaan. Dat vind ik toch echt wel jammer, want dat geeft deze kamer toch meer een huiselijk gevoel. Anders is het maar een witte kamer. Hoe dan ook, vandaag gaan de eerste dingetjes naar beneden en worden ze ingepakt in de koffer die mee naar huis gaat.

Zo dadelijk ga ik met Violette even naar de bieb en even checken of er post voor ons is. Vrijdag ga ik naar Portmeirion (zoiets) samen met Ray en Georgios. Het is schijnbaar een heel mooi plekje :) Ik ben benieuwd!

Ik hoop dat jullie ook nog een fijne dag zullen hebben en een heel fijn weekend alvast!

xoxo.

Love & miss you guys!

God bless you all!

- (tante) Charmaine.

  • 20 December 2012 - 23:02

    Rebekka:

    hey Maine!
    Dankjewel voor de felicitaties! April is net naar huis en zij was gezellig hier geweest een stukje van de avond. Aalijah heeft het leuk gehad en vond de cadeaus ook geweldig!
    De lieverd had ook zo genoten van haar feestje in de klas echt zo lief! en vele lieve klasgenootjes.
    Char wij zijn ook an het aftellen hoor! erg leuk als je weer terug bent!
    We missen je nog steeds! geniet nog van je laatste weken en veel plezier met pap en Naomi.
    Groetjes & veel liefs! Bekka en de kids

Tags: jarige, 2weken, bezoek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 9741

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: