Nog maar 4,5 week hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Nog maar 4,5 week hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Nog maar 4,5 week hier.

Door: Charmaine

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

01 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo lieve mensen,

Hoe gaat het met jullie? Het gaat hier heel goed, ben druk bezig met school (heb even een study-break ingelast). Zit op het moment in de bibliotheek hier op het campus. Het is hier lekker rustig, goede verlichting etc. Ik werd na een tijdje een beetje gek in mijn kamer, ik zie continue dezelfde muren. Ondanks dat jullie té gekke foto's op mijn muur hangen, moest ik daar toch even weg.

Ik wil even een momentje nemen, om iedereen te bedanken die over de afgelopen 12/13 weken aan mij heeft gedacht. Voor mij heeft gebeden, een kaartje/brieven/pakketje(s)/whatsappjes/fb-berichtjes heeft gestuurd en voor de skype-gesprekjes etc. Gewoon iedereen die de moeite heeft genomen om in contact te blijven. Dat waardeer ik echt! En bedankt voor mijn 2 bezoekjes tot nu toe :) Vond het heel fijn om jullie te zien en het was natuurlijk ook erg fijn om wat dingetjes samen te kunnen doen. Bedankt Raf, Celeste & Jarno :) love you guys!

Btw, het is alweer december!! Wat gaat het alweer snel zeg! 3 januari ben ik alweer terug. Over 2 weekjes is bijna iedereen alweer naar huis, ik denk dat ik de drukte toch wel erg ga missen. Ondanks dat het de laatste tijd al een stuk rustiger is, maar je weet gewoon dat je altijd nog iemand kunt lastigvallen ofzo. Gewoon even met iemand kunnen kletsen is altijd wel fijn, zeker wanneer de mensen waarmee ik hier blijf en ook echt iets met heb aan de andere kant van het gebouw wonen. Daarnaast is iedereen met zijn/haar eindopdrachten bezig en willen ze die het liefst al af hebben voordat ze naar huis vertrekken. Snap ik wel, maar ik denk alleen niet dat dat gaat lukken.
6 december heb ik 1 deadline staan en de andere 3 moet ik in januari af hebben. Daar heb ik zelf niet zoveel zin in, maar het moet allemaal gebeuren. Ik ben op het moment met 1 van mijn leukste opdrachten bezig. Namelijk voor Marketing Communications Strategy, dat vond ik op IMD ook al het leukste vak. Hoe dan ook, volgens mij heb ik dit al eens gezegd, maar mijn bedrijven zijn Primark en H&M. Ik leer op het moment veel bij over deze 2 merken/bedrijven. Ik vind het zelfs leuk :)

Weer even genoeg over assignments, maar deze laatste 4,5 week wil ik nog even wat rondtrekken. York, Blackpool en misschien nog wat plekjes nogmaals bezoeken. Daarnaast misschien hier gaan Roller skating, schijnbaar kan ik dat hier in de buurt doen. Heb ik wel zin in om te doen, nu nog mensen charteren om met me mee te gaan. Haha. *ik zag laatst weer een videoclip met rollerskaters erin en kreeg gewoon dat old school gevoel weer terug én ik heb het nog nooit eerder gedaan. Hahahaha!

Daarnaast wil ik waarschijnlijk met new years eve naar Manchester, ik ga het liefst naar London. Ik heb alleen gehoord dat er maar weinig mensen overblijven die echt willen terugkomen/gaan. Dan is Manchester niet erg ver en dat kan ik dan evt. wel alleen terugreizen. Wat zijn jullie plannen? Voor kerst en nieuwjaar? Wat ga ik jullie missen met de komende feestdagen!! Ik wens vanuit deze plek jullie alvast de beste wensen, als ik jou/jullie geen kaartje heb gestuurd. Dan komt dit door het feit dat ik je/jullie adres niet heb. Mijn excuses hiervoor!

Ik hoor graag van jullie, hoe het met jullie gaat en wat er gebeurd.. Grote, kleine, gemiddelde grootte van de gebeurtenissen, maakt mij niet uit.. Ik wil het weten :) Volgens mij gebeurd er stiekem heel veel namelijk... Hihi.. Please, do tell me!

Miss and love you guys!
xoxo.

God bless you!

- Charmaine.

  • 01 December 2012 - 17:20

    Bekka:

    ThHey Maintje!
    Super bedankt voor je prachtige kaart!
    Wij missen jou ook nog steeds! De tijd gaat wel lekker snel hè? Ben benieuwd hoe
    je het gaat vinden om hier weer te wonen. Crewe zal niet snel een plekje zijn waar je nog eens op vakantie gaat. Denk ik dan.....
    Maar Rae-Dawn loopt nu het meest van de St., dat ziet er zo grappig uit!, maar dat had je laatst al een beetje gezien denk ik.
    Vandaag heeft Ethan zijn eerste echte drumles, ben benieuwd of hij het leuk gaat vinden.
    Wel vreemd dat jij niet bij de feestdagen zal zijn hoor :-(
    Maar "we can't have it all"
    Jij ook alvast hele fijne feestdagen! Groetjes en veel liefs van ons ;-)

  • 01 December 2012 - 19:33

    Diana:

    Hi Charmaine,

    Heel erg bedankt voor je kerstkaart! De allereerste!
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je flink aan het werk bent met je opdrachten!
    Toch knap van je om zo een aantal maanden van huis te zijn en te leven in een heel ander land!
    Leuk dat we nog in Curacao nog even met je hebben kunnen skypen.
    Misschien dat we dit weer een keertje kunnen doen! De tijd gaat snel he?
    Tot gauw maar weer! we tellen af!

    liefs Diana, Gerwin en Wesley

  • 09 December 2012 - 23:20

    Gerrie:

    Denk aan jou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 9751

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: