Nog 94 dagen in Crewe! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Nog 94 dagen in Crewe! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Nog 94 dagen in Crewe!

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

01 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal! Hoe gaat het met jullie??

Vandaag ben ik alweer begonnen aan mijn 4e week in Crewe, UK en aan mijn 2e lesweek. Gek hoe snel alles gaat. Ik probeer mijn hoofd boven water te houden aangezien het straks allemaal een stukje drukker zal gaan worden. Zeker met alle deadlines met zware opdrachten die er gedaan moeten worden. Daarnaast heb ik nog 1 vak te herkansen van mijn thuisschool en die moet ik ook niet lichtjes opvatten, dus die word op het moment in mijn schema gezet zodat het allemaal een beetje te doen valt. De komend weekend word dus even hard aan de slag met alle opdrachten en (heel veel) lezen etc. en dan moet ik wel op schema lopen. Je merkt wel dat het zwaar is, om alles zelf te moeten doen. Zowel je eigen kamer bijhouden, je eten te maken in de ochtend en 's middags en 's avonds. Tot nu toe gaat het wel goed, maar je bent je ouders dan extra dankbaar dat ze dat gedeelte heeeel vaak van je over nemen. Dus bij deze: Papa & Mama, dankjulliewel voor het altijd wassen van mijn kleren, het klaarmaken van mijn (avond)eten, soms mijn wekker te zijn in de morgen en de ritjes naar de bushalte/station en Sam bedankt voor de incidentele ritjes naar DB. Heel erg bedankt! Dat waardeer ik nu heel erg! Toen ook wel, maar nu merk ik gewoon hoeveel het mijn dag verlicht.

Daarnaast had ik vandaag mijn 2e muziekles en ik vind deze 2e docent veel beter, heeft heel veel passie in zijn werk en eist niet veel van je. Ik voel me gewoon meer op mijn gemak bij deze docent. Morgen heb ik ook weer een muziekles en misschien dat ik daarna nog even wat bijles vraag van Maarten. Anders kan ik het misschien niet bijhouden, btw, alles van deze muziekcourse werkt op een mac het best.. Dus eigenlijk baal ik wel dat ik mijn macbook niet bij heb. Zo had ik veel zelfstudie kunnen doen, in ieder geval de handigheid in de programma's Pro Tools en Logic kunnen krijgen. Ik ken alleen maar Audacity en dat gebruikt bijna niemand (meer) denk ik. Maarja...

Ik hoor dat het weer in Nederland heel erg fijn is :) vandaag hadden we het in Crewe ook niet slecht, moet ik toegeven. Ik heb helemaal geen paraplu nodig gehad. Wat een zegen! Het water in het vijvertje is overigens nog best hoog. Het loopt nog net niet over gelukkig. Verder probeer ik nog een stofzuiger te vinden dat werkt, want die van ons werkt niet :S handig! Not..

Ohja, vandaag lekker frietjes gemaakt en het ijsje dat je op de foto zag op FB was niet echt lekker. Het verloor heel snel z'n smaak helaas.

Nou ik ga weer lekker verder Skypen met Jarno!

Tot horens!

Hou van jullie! & mis jullie!
xoxo.

- (tante) Charmaine.

  • 02 Oktober 2012 - 00:09

    Lindsay:

    Heehee Tante Charr,

    Inderdaad dat je alles thuis gaat waarderen. Dat doe ik nu ook zeker. Ben dankbaar voor alles thuis! Ik mis jou ook hoor! Vind wel leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten. Kunnen we dadelijk genoeg ervaringen delen enz.

    Liefs,

    xx Linds

  • 02 Oktober 2012 - 00:18

    CharmaineVirgil :

    He linds, Ja hè.. Leuk dat we het tegelijk konden doen en dat we gezegend zijn met skype etc. Ik denk dat ik het anders een stuk moeilijker had gevonden. Fijn hè ouders hebben die zoveel voor je doen, maar je gaat ook Nederland steeds meer waarderen, ik vond het altijd maar een beetje een koud kikkerlandje, waar als ik de kans er voor had, het zo snel mogelijk zou inruilen voor een ander land. hahaa. Nu denk ik daar wel anders over, misschien wel een warmer land, maar ik zou het niet willen inruilen voor Engeland denk ik. haha. Ik vind het in Engeland erg leuk, maar het weer houdt mij wel tegen.. hihi. Ik ben benieuwd hoe mijn winter zal gaan worden.. Haha. Ik weet eigenlijk niet of jij hier een berichtje van krijgt, maar ik laat het je wel weten, zodat je het berichtje wel leest ;) hahaha.. Klets maar nog gezellig door met je pa & ma! groetjes, veel liefs en Gods rijke zegen!

    xoxo.
    - tante Charmaine.

  • 05 Oktober 2012 - 19:43

    Diana:

    Ha die Charmaine,

    Fijn te horen en te lezen dat je door deze nieuwe ervaringen in een ander land juist meer waardeert wat je thuis hebt! jij en Lindsay zullen, denk ik, met een bagage aan leuke en minder leuke dingen, wel anders terugkomen als de tijd hiervoor! Stuk rijker en volwassener!
    Heel goed voor je persoonlijke ontwikkeling; je staat dan sterker in je schoenen! Maar vergeet niet dat de Here Jezus altijd en overal met je zal zijn! Hij geeft je kracht en moed om door te gaan. Hij laat je nooit alleen! Be sure of that!
    Je familie en vrienden zullen aan je denken en voor je blijven bidden.

    liefs en hugs van je big sister!xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 9750

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: