LONDON BABYY!! samen met Raf & Luciënne - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu LONDON BABYY!! samen met Raf & Luciënne - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

LONDON BABYY!! samen met Raf & Luciënne

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

30 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal! Hoe gaat het ermee?? Met mij gaat het eigenlijk wel goed :) Crewe en de kamer etc word elke dag een beetje meer mijn 2e thuis. Ik mis mijn echte thuis nog wel elke dag, maar ik ga er veeel beter mee om.
Hoe dan ook ik zou hier vertellen over mijn london-dagje.

Gisteren was het de 29e en ben ik in mijn eentje naar London afgereisd om daar met Rafaël en Lucienne de dag te vullen met allemaal leuke dingetjes. Uiteindelijk hebben we alleen geshopped, gegeten en hier en daar wat gedronken. Zelf vond ik dit een zeer goede opvulling van mijn dag met hun. :) Zoals thuis was ik dit keer ook net zo goed geslaagd bij de Primark, toch vind ik het thuis wel nog goedkoper dan hier. Overigens hebben zij hier bijna overal wel een Primark en dat maakt het toch allemaal makkelijker. Dat doet mij trouwens denken aan de Primark in de stad?? Is die er al of nog niet??
Verder was mijn ochtend zeer anders verlopen dan verwacht, maar dat was goed ;) Ik kwam namelijk een vrouw tegen in de trein en die was meteen erg aardig tegen mij en vertelde me vanalles over Engeland en wat zijzelf van Crewe vond. Haar naam is Suntana en ze is 27 jaar oud en is in verwachting van haar eerste. Ze is van Indiase afkomst, maar is in Birmingham geboren en opgegroeid. Ze is na haar bruiloft naar Crewe verhuisd om bij haar man te gaan wonen, ze vind het hier te saai en rustig maar je leert eraan te wennen. Haha, dat was erg grappig om te horen. Oohja, heeeel erg maar, ik heb maar 1 foto over de hele dag gemaakt.. :$ Echt heel erg eigenlijk, maar deze is speciaal voor de Disney fans :) the Disney store in London baby!!!

Daarnaast waren Jarno en ik gisteren alweer 4 jaar en 3 maanden samen, yayyy.. Ik zie je volgende maand hier in Engeland en daar heb ik erg veel zin in.. Hopelijk kunnen wij samen met Celeste er nog een leuke tijd van maken hier :) En anders heb ik van Suntana gehoord, dat je in Stoke lekker kunt winkelen, lekker in de buurt ook ;) en anders is er in Chester ook nog wel wat moois te zien schijnbaar.. Wij gaan sowieso naar Manchester en London waarschijnlijk.. Kan niet wachten totdat jullie er zijn.. Zoals jullie waarschijnlijk al merken, leef ik naar de bezoekjes toe.. Het gaat echt goed hier en ik begin mijn draai te vinden, maar dat betekend niet dat ik jullie ooit zou kunnen vergeten. Ik wil iedereen mailen etc. maar ik blijf denken dat het makkelijker is om de updates via deze site te doen. Het werkt, iedereen ontvangt het (hopelijk) en jullie kunnen altijd ook privé reageren via mail/whatsapp/fb/kaartjes etc. :)

Volgend weekend gaan anderen vanuit hier een weekendje naar London, ik zou eerst misschien meegaan. Maar ze gaan veel sightseeing, maar ik heb al veel van London in het verleden gezien. Dus ik zit te twijfelen of ik alsnog met ze meega. Haha, jaja, twijfelen kan ik nog altijd heeel goed.. Hihi..

Daarnaast zag ik dat het feestje van Ethan een groot succes was :) Altijd leuk om te zien, alleen gek om te weten dat je er niet bij was..

Iedereen een gezegende zondag!!

Love & miss you guys!!

- (tante) Charmaine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 9769

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: