ETHAN IS JARIG :) Whooeee!! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu ETHAN IS JARIG :) Whooeee!! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

ETHAN IS JARIG :) Whooeee!!

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

26 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Lieve mensjes,

Zoals jullie al kunnen lezen, is mijn lieve neefje Ethan vandaag jarig!! Hij heeft ook nog eens het geluk dat hij VRIJ is van school vandaag.. Wat een toeval, op je verjaardag een studiedag.. (Nu ik erover nadenk, waarom heet het een studiedag?? Moet je dan juist wel in de boeken gaan zitten?? As if..) Hoe dan ook.. Hij is alweer 10 jaar oud geworden.. :) Bij deze post ga ik nog super leuke foto's van hem erbij zetten, op die foto is hij nog maar 6 jaar oud. En nog een 2e foto en dan zie je meteen dat hij een grote jongen is geworden.

Ethan, geniet van je verjaardag en je photoshoot :) Mooi lachen en sta maar trots naast je broertje en zusjes, want jij mag hun sterke, grote broer zijn :)

Tante Charmaine houdt van jou, lieve Ethan. Nog vele jaren toegewenst!!! Tante Charmaine houdt ook van al jouw neefjes en nichtjes natuurlijk. :)

Veel liefs & Gods zegen.

- Tante Maine.

  • 26 September 2012 - 14:37

    Ethan:

    Precies op tijd die kaart!
    BEDANKT voor de kaart ik heb er al heel veel gekregen.
    Wij missen je nog steets.
    AL risk gekregen van mam.
    jammer dat je er niet bij kan zijn zaterdag.
    tot snel gr.ethan

  • 26 September 2012 - 14:46

    Ethan Janssen:

    taart gehaalt mmmmmmmmmmmm.
    roze(...) maakt niet uit maar ook naar oma j geweest.
    Maar die taart was lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    iedereen vraagt wat ik wil voor mijn verjaardag.
    ik zei nerf maar soms zegen ze wil je echt niet iets anders.
    Nee dat wil ik niet.
    iedereen mist U wei dus ook .
    gr ethan en ons allen doei

Tags: Ethan, Jarig, 10jaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 9768

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: