15 dagen hier en nog 100 te gaan. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu 15 dagen hier en nog 100 te gaan. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

15 dagen hier en nog 100 te gaan.

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

25 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik precies 15 dagen hier en heb ik nog 100 dagen te gaan. (Ja, ja, ik heb ze geteld.)

Gisteren was mijn eerste schooldag, ik heb toen les gehad van mijn tutor en het eerste wat ik dacht was: "dat is even wennen zeg!" Ik heb bijna een jaar niet meer in de echte schoolbanken gezeten. Eerste half jaar had ik toen namelijk stage en het 2e half jaar alleen maar groepsprojecten en zo nu en dan een cursus van een uurtje. Nu moest ik aandachtig luisteren voor een paar uur. En alle Britse/Franse/etc. accenten zijn soms heel vermoeiend om dat de hele tijd te moeten ontcijferen.. Haha, al met al ik heb het wel overleefd, maar nu moet ik al het werk nog leveren ;) En ik hoop dat het gaat lukken.

Vandaag had ik wel 3 colleges en Oh, oh, oh wat was dat vermoeiend zeg.. Haha, het goede nieuws is dat ik wel mijn Muziek course kan gaan doen dezer periode. Scheelt weer een business vak :P haha. Ik moet wel ipv 2 uren nu 6 uren draaien. Dus ik zal ipv 12 uren in de week wel 16 uren draaien. Maarja, ik denk dat muziek wel leuker zal zijn, als dit niet het geval is, dan switch ik terug naar een businessvak ;) hahaha.
Wat wel erg jammer is, dat ik dus de extra uren op maandag en dinsdag moet gaan draaien. Aangezien Jarno & Celeste van vrijdagavond tot en met woensdagmiddag komen, kan ik waarschijnlijk vrij weinig op maandag en dinsdag met ze gaan doen. Ze zijn gelukkig met z'n tweeën en kunnen ze samen nog wat dingen gaan opzoeken of gaan doen. Toch vind ik het erg jammer. We zien wel hoe het eraan toe gaat dat weekend.

Aanstaande zaterdag ga ik naar London om Rafaël daar te ontmoeten en samen met hem en een vriendin van hem te gaan winkelen.
Ik heb er super veel zin in, ik moet morgen alleen nog de treintickets gaan halen. :)

Morgen weer een lesje van 9.00 tot 11.00 en daarna direct naar het station om de treinkaartjes te halen. Morgen is er ook de samenkomst van het koor, maar ik heb helaas nog niets gehoord daarover. Dus ik ben benieuwd of ik er nog wel naar toe kan. :( Even uitzoeken en/of navragen dus.

Btw, ik ben weer begonnen met hoesten :( niet zo fijn, maar het weer werkt ook niet echt mee. Het blijft maar regenen, het regent zo hard dat het vijvertje bij de Halls zijn overgelopen. :S Dat is dus echt heel veeeeel.

Ik hoor graag jullie verhalen over hoe het met jullie gaat.. Let me know peeps! Heb net met Ivona op Skype gekletst, erg leuk om haar weer te hebben gezien en gesproken.. :)

Dat was het dan voor nu, ik hoor/zie/spreek jullie!

Ik hou van jullie en ik mis jullie!

Veel liefs & Gods rijke zegen!

- Charmaine.

  • 26 September 2012 - 00:32

    Rebekka:

    Hey Maintje!!
    Wat heerlijk om elke keer je berichten hier te lezen!
    Snap dat het erg wennen is zulke colleges, dus wel genoeg slapen hè! want je weerstand kan zo laag worden dan.
    Morgen hebben de kids studie-dag en Ethan heeft dus lekker vrij op zijn verjaardag.
    In de ochtend maken we een foto-shoot, wilde zo graag alle kids samen laten vastleggen.
    Hopelijk zit het weer een beetje mee.
    Okay ik ben d'r weer weg van! groetjes van ons
    PS: leuk dat we nog even konden skypen!

  • 26 September 2012 - 03:11

    Gerrie:

    Aah balen van je hoesten, maar de rest klinkt goed! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 9764

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: