At Manchester! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu At Manchester! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

At Manchester!

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

11 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Met weinig batterij.. Kan ik zeggen ben veilig aangekomen!! Heb een moeilijke tijd gehad! Maar heb internet nu en kan zo nu en dan op Whatsapp! People, I love you!! And miss all of you!!

  • 11 September 2012 - 12:31

    Rebekka:

    Hey Char,
    Tuurlijk mis je ons duh!! hihihi!
    Wij missen jou ook, maar je moet genieten Char! wie weet wanneer je ooit weer zo'n kans krijgt en dan zou je vergeten te genieten. Probeer gewoon veel ervaring op te doen! en veel nieuwe vrienden maken!
    Dat is superleuk! ook voor later.
    Hoorde net dat je ook hebt gechat met thuis, leuk zeg! gelukkig maar dat dit soort dingen hebben!
    Groetjes van ons ;-))
    en om in jou taaltje te blijven XOXO!!!!!

  • 11 September 2012 - 13:05

    Lindsay Janssen:

    Hee Tante Charr!

    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen:) Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken!
    Morgen vertrek ik alweer terug naar Curacao..! Vind het zo fijn dat ik terug kon komen om het allemaal mee te maken! Zal weer even wennen zijn om terug te gaan. Maar indd deze kans krijgen we nooit meer. We moeten genieten zolang het nog kan!

    Spreek je gauw weer!

    Liefs and Hugss

    God Bless,

    Lins

  • 11 September 2012 - 14:44

    Gerrie:

    Hee meid,

    Ik.mis jou ook maar geniet van je ervarig!
    Dit is meestal maar once at a lifetime!

    Liefs!

  • 11 September 2012 - 15:04

    Diana:

    Hi sister!

    Wat een groot avontuur! ja, het zal wennen zijn.. een andere omgeving, mensen en gewoontes. Maar dat is het leuke van een ander cultuur! je leert zo hoe de ander leeft en werkt in een ander land als je de jouwe.
    Weet dat wij toch heel dichtbij.. zijn. Leve het skypen! zo lijkt het allemaal niet zo ver meer.
    Knap en moedig van jou en Lins om voor een aantal maanden weg te zijn van al het vertrouwde en comfort van hier... maar je gaat daarom des te meer waarderen wat je hier hebt, niet waar?

    groetjes, kisses en hugs van je oudste zus Nanas!

  • 11 September 2012 - 18:33

    Eep:

    Heeey Charr,

    Fijne reis gehad? Miss you!!
    Geniet van de tijd daar, en leerze!!
    I'll let you know if something nice happens here... :P

    Groetjes, Eep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 9771

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: