In Crewe! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu In Crewe! - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

In Crewe!

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

11 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,

Zoals vele van jullie al hebben gezien/gelezen, heb ik zojuist een foto van mij het bord van mijn campus op FB geplaatst.

Nu heb ik wat meer tijd om wat te posten, aangezien ik mijn wereldstekker hier nu heb ingeplugged. Vandaag hebben ik en mijn nieuwe vriendin Jenny het 1 en ander kunnen kopen. Zoals wat pannen, bestek, mokken, borden, keukengerei en heb ik wat thee, suiker en zout gekocht. En alles wat zij heeft mag ik gelukkig lenen of gebruiken, super lief toch? Daarnaast heeft zij een nieuwe deken gekocht en mag ik haar slaapzak lenen, waarschijnlijk gebruik ik gewoon mijn laken en gooi ik haar slaapzak er boven op. En bij haar nieuwe deken kwam er een kussen bij en die mag ik nu dus gebruiken.. :)

Verder is het hier op campus heel erg rustig, aangezien school hier pas over 2 weken begint.

Anyways.. Als het stil word, merk ik wel dat dit echt een klein dorp is en ga ik realiseren dat ik jullie mis en de drukte om me heen.

Het is allang fijn dat ik vanochtend/vanmiddag met Pa, Ma, Sam en Gloria kon chatten en zojuist met Jarno. Ik heb het wel erg gemist, man ik zou echt niet een dag/week zonder internet leven denk ik. Zeker als ik alleen ergens ben denk ik. Als je samen bent, dan heb je altijd wel de mogelijkheid om met iemand over vanalles te hebben.

Ik vraag me wel af hoe het de volgende week zal gaan, aangezien dan een hoop studenten zullen komen. En dan moeten we ineens met minimaal 11 mensen de wc's en de badkamer moeten gaan delen. Nu deel ik ze met 2 anderen denk ik. In ieder geval niet veel meer.

Dat was mijn update voor nu, ik laat je snel veel meer weten. Zeker zodra ik WIFI in mijn eigen kamer heb.. Can't wait!

Iedereen bedankt voor de lieve kaartjes, cadeautjes, mailtjes, fb-berichtjes, smsjes en whatsapp berichtjes (ja, die kan ik nu ook ontvangen :)!! )

Gods zegen!

Ik mis en hou van jullie!

Liefs.
- Charmaine.

  • 11 September 2012 - 20:00

    Rene :

    Hallo Charmaine,

    De 1e en 2e dag heb je al overleeft en nog wel met beperkte middelen. Gelukkig heb je internet om de stilte even te vergeten als met je familie en vrienden aan het chatten bent. Ik las dat de school over 2 weken begint. Misschien kan je de omgeving verkennen met je nieuwe vriendin. Geniet van de natuur, omgeving en stilte voordat de school begint. Maak leuke foto's en verzend ze.

    Je 1e ervaring heb je nu achter de rug. Je zal straks een geweldige bagage aan levenservaringen opdoen wat jou een sterke zelfstandige vrouw maakt. Ga zo door en ik wens je heel veel sterkte en doorzettingsvermogen toe. Ik zal aan jou denken en bidden dat je de komende tijd goed doorkomt.

    Je kan het en hou vol. Ik vind je nu al een flinke meid met dit avontuur zo in je eentje zonder bekenden.

    Liefs en knuffels van Rene

  • 11 September 2012 - 20:59

    Gerrie:

    Keep up the good work!

  • 12 September 2012 - 10:52

    Zoe:

    Heeey Char,

    Heel knap van jou, dat je dit mooie avontuur aan bent gegaan!
    Het zal je allemaal mooie ervaringen opleveren die je weg naar de toekomst zullen helpen en/of vergemakkelijken.
    Geniet van al het moois om je heen, zelfs van de stilte om je heen. Het geeft je tijd om over belangrijke zaken in het leven na te denken, maar ook te waarderen wat er allemaal voor moois in de wereld om je heen is.
    Je gaat je horizon verbreden en verschillende levensgewoontes en culturen leren kennen.
    Probeer je te richten op de overeenkomsten die je deelt met anderen en dan zullen de verschillen die jullie hebben mooie uitdagingen zijn, die je kunt aanpakken.

    Leef, leer, geniet, ontwikkel.....
    En dit avontuur zal je weer dichter tot je doel brengen!

    Veel liefs,

    Many hugs & kisses, Zoe

  • 12 September 2012 - 21:33

    CharmaineVirgil :

    Hallo allemaal,
    bedankt voor de lieve berichtjes.
    Ik mis jullie, maar ik wil het gewoon doorzetten!
    Ik laat snel wat van mezelf horen..

    xoxo
    - Charmaine.

Tags: crewe, wifi, bedankt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 9762

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: