De puntjes op de I - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu De puntjes op de I - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

De puntjes op de I

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

05 September 2012 | Nederland, Eindhoven

Deze week is super druk, de laatste dingetjes ben ik aan het regelen. Belletje hier en een belletje daar! Pff.. Ben het nu een beetje zat..
En vandaag kreeg ik nog wat vervelend nieuws te horen, toen merkte ik wel dat ik uit mijn doen was. Wist niet meteen hoe ik erop moest reageren en nu eigenlijk nog steeds niet.

Daarnaast spreek ik nog met een paar lieve vriendjes en vriendinnetjes af en heb ik vrijdag een bruiloft staan. Dat is altijd wel leuk :) maar het heeft toch altijd wel dat dubbele gevoel aan het eind, waarin je denkt. ''Hierna zal ik je voor de komende 16weken niet zien.'' Ik probeer ervan te genieten en te herinneren wat ik zo bijzonder vind aan ze en waarom ik zoveel van ze hou.. je denkt vast *wateendramaqueen ik weet het!! haha! Mag ik? Hihi! Danku! Anyhow, spannend, spannend, spannend!

Laat me vooral weten wat er in Nederland gebeurd de komende weken!! Mail/FB me je verhalen! Ik ben super benieuwd!

  • 09 September 2012 - 21:18

    Eep:

    Ha,

    Gevonden! Maar ik krijg er geen berichtje van volgens mij.
    Veel plezier en succes Charr!
    I know, je komt terug, maar ik kan niet tegen afscheid nemen :(

    Groetjes, Eep.

  • 09 September 2012 - 23:56

    Charmaine:

    Hi Eep! Ik heb je nogmaals toegevoegd!! Hopelijk werkt het nu wel ;)

    Dankjewel meis!! Ik kon het vanmiddag ook niet, maar ik had er rekening meegehouden dat het moeilijk voor je zou worden.. Vond het heel erg om je zo te zien! Hou van je lieve meid! Ik kom terug ;)

    En anders ken ik wel een leuke zus die je gezelschap altijd zal waarderen ;) Begint met R en eindigt op ebekka! Hihi!! En mij kun je ook altijd mailen etc. :) Ik probeer zoveel mogelijk te reageren!!

    Ik zie je in januari weer terug!!

    Liefs!
    - Charmaine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 9767

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: