Nog 2 weekjes vol met afspraakjes! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes vol met afspraakjes! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes vol met afspraakjes!

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

28 Augustus 2012 | Nederland, Eindhoven

Gisteren heb ik gezellig met Gerrie op het terras gezeten en wat hebben we het leuk gehad. Wat zal ik haar gaan missen!! Hou van jou, lieve Gerrie! #zingt "Alles gaat beter met Gerrie.."

Vandaag gezellig met Rachel en Lindsay ook lekker wat wezen drinken. Het was echt super fijn, om wat geruststellende woorden te horen en dat het allemaal wel goed komt :) Linds naar Curacao, Rach naar India en ik naar Engeland. Super-spannend maar het word ook super leuk!!

Voor de mensen die mij evt. willen gaan bellen, Rachel had ons het brilliante idee gegeven om van die goedkope-bel-naar-het-buitenland-dingetjes op te gaan zoeken. Dus bij deze, volgens mij is dit een goeie om naar Engeland te bellen: http://www.buitenlandbellen.nl/goedkoop-bellen-naar/engeland Hopelijk gaat dit helpen :)

Morgen lekker rustig, en de rest van deze week lekker druk met bezoekjes/verjaardagen/afspraakjes etc.. Daarnaast kwam Gerrie nog met het idee om nog eens met allemaal lieve/leuke/gezellige mensen zoals jijzelf te gaan meeten!! Ik dacht meteen LEUK!! Doen we, maar wat? waar? hoelaat? Ik kan volgende week woensdag, kunnen jullie dan ook?? Let me know! Laat een berichtje achter of mail/sms/whatsapp/bel me ;)

Love you all!!

- Charmaine.

  • 28 Augustus 2012 - 22:05

    Eep:

    Heey heey,

    Ik kan volgende week alleen de maandag, dan ben ik vrij.
    Mijn weken zijn weer zo vol/lang nu school weer is begonnen.
    di, wo en do zijn late dagen. Dus ik kan niet veel doen.

  • 07 September 2012 - 15:46

    Rachel:

    Leuk om te lezen Char, gelukkig heb je er iets aan gehad=)! Succes nog met de voorbereidingen en dan gaan we binnekort maar eens Skype sessies houden ofzo;) enjoy it to the fullest=)! X

  • 10 September 2012 - 18:34

    Margarieth:

    Hey,Charmaine Hoe was de reis,alles goed aan gekomen op tijd opgehaald?Laat even weten als je uitgerust ben.Ga vanavond op tijd naar bed,zodat jegoed uitgerust ben.Heb je je bijbel mee?Weet dan dat deHere met je meegaat,Hij isOveral,en altijd en om je heen,hou vast aanHem.Hij is die jou rust en vrede geeft.Met God gaat hetzeker lukken.Laat het weten via Jarno of mail ons wat je nodigt hebt.Groeten van ons allen en voor straks welterusten.Skype wil even niet lukken,dus even wachten.

  • 10 September 2012 - 18:38

    Margarieth:

    Charmaine,waar woont je eigenlijk,graag je adres.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 9746

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: