1 week, 2 dagen en een paar uur.. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu 1 week, 2 dagen en een paar uur.. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

1 week, 2 dagen en een paar uur..

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

19 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,

1 week 2 dagen en een paar uren zijn alweer voorbij. Vandaag had ik een Fresher's Fair op school. Ik heb een Christian Union gevonden, daar doen ze bijbelstudies en doen ze het 1 en ander samen. Ik ga volgende week even kijken of het wat is. Daarnaast heb ik me ingeschreven voor het koor hier, ze doen een optreden (ofzo) in december. Wel jammer dat niemand van jullie daar bij zou kunnen zijn, maar ik probeer er wel van te genieten. En anders heb ik me nu ook ingeschreven voor een dansgroep, misschien leer ik nog wat techniek en word ik hopelijk niet stijf hier in Engeland. hihi!

Vandaag heb ik een super lieve kaart uit Nederland ontvangen, van mijn familie. Super lief! And it did put a smile on my face :) Heb hem ook meteen hier op de prikbord opgehangen. :) Ben er zo blij mee. Daarnaast had ik ook post van de mevrouw van de mailroom hier op campus. Die had onderzoek voor mij gedaan naar christelijke verenigingen of groep(en) hier op campus super lief. Had ze nog een briefje bij gedaan enzo. Echt super lief en bijzonder. Altijd super om te ervaren hoe God ons zegent met mensen die je altijd willen helpen. Voelt super goed!

Gisteren ook nog wat lieve emailtjes gehad en berichtjes gelezen op mijn blog. Op alles probeer ik even te reageren, als dit niet lukt dan spijt dit me heel erg! Maar hoe dan ook ik waardeer ieder berichtje, of het nu via FB is of whatsapp is of whatever, super bedankt :) en ik mis jullie allemaal!

Vanavond heb ik mijn I <3 WEDNESDAYS party, ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Waarschijnlijk neem ik vandaag wel mijn camera mee, dus dan kunnen jullie morgen of vanavond laat wel wat foto's zien van hoe het was. :) en hoe ik en de rest eruit zagen in onze I<3Wednesdays-shirts. ;)

Spreek jullie snel weer!

Love & miss you guys!
God bless you!
- Charmaine.


  • 19 September 2012 - 16:58

    Rebekka:

    YEAH!!!!! the postcard is binnen! super zeg!

    Dus dat komt goed, ook al was het adres een beetje anders... hihihi!

    Spannend Maine al die dingen die je gaat ondernemen... lijkt me superleuk om te doen.
    Probeer maar zoveel mogelijk foto's te maken.
    Je verhalen worden ook meteen langer hier op "waar ben je!"
    Ik ga je snel een mooi liedje mailen okay?
    Groetjes en veel liefs van ons

  • 20 September 2012 - 11:29

    CharmaineVirgil :

    Hee Bekka, Ja hij is binnen gekomen :) Ben er echt super blij mee.
    Volgend weekend ga ik een dagje naar Londen waarschijnlijk en daar kom ik Rafaël tegen. :)

    Haha, ja als er wat te beleven valt dan heb ik ook eindelijk echt iets te vertellen :)

    Stuur me dat liedje maar snel op. Ik ben benieuwd :)

    Groetjes en veel liefs!
    - (tante) Charmaine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 9733

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: