1 week, 1 dag en een paar uur. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu 1 week, 1 dag en een paar uur. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

1 week, 1 dag en een paar uur.

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

18 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,

Gisteren had ik geen berichtje gestuurd, volgens mij? Maar hoe dan ook ik heb mijn VOEDSELPAKKET binnen :) Ik was echt heeel blij :) Mijn winterjas was meegekomen, daarnaast ook een mooie Bijbel is in het pakket meegekomen. Ik ben mijn ouders en broers zo dankbaar voor dit alles. Heb direct een omelet gebakken met ketjap asin en champignon. Mmmmm. Hij was super. :) En had ik het op toast gedaan, ietsje anders dan ik van thuis gewend ben. Het enige dat ik miste was onze Home-made Sambal van Pa&Ma. mmm.. Maar het was te doen. hihi. Gisteren stond mijn keuken trouwens helemaal vol met meiden van het Erasmus team. Super gezellig en leuk, alleen onze keuken is zelfs dán niet groot genoeg. Hihi, gezellig hoor al dat gekwebbel. Leek bijna alsof ik weer allemaal zussen in 1 huis heb zitten. Alleen komen deze vanuit alle windstreken; Zwitserland, Frankrijk, België, Amerika, India en Litouwen. Hopelijk ben ik geen van de landen vergeten. Oohja, en nog 2 jongens en die komen uit Oostenrijk en Frankrijk.

Verder heb ik vandaag (eindelijk) een functionele dag gehad. Eindelijk wat duidelijkheid, heb net mijn leerovereenkomst getekend en nu moet ik nog wat papierwerk vanuit mijn school uit Nederland regelen. Heb overigens ook mijn rooster zonet bepaald.

Het ziet er goed uit, helaas heb ik geen ene dag vrij :( voor de rest kan ik eigenlijk niet klagen.
Mijn langste dag is tot 15.00uur, maar dat kan ook vroeger worden.
En héél misschien kan ik een muziekvak met business invloeden volgen. Ben benieuwd.. :) Dat zou wel super zijn, natuurlijk!!

Gisteren en vandaag heb ik voor het eerst met April zitten skypen. Erg leuk is dat :) Heb haar ook heel erg gemist! Morgenavond heb ik een skype-date met Gerrie. Heb er nu al zin in..

Vandaag ga ik trouwens naar de Christian Union, hopelijk voel ik me daar ook op mijn plek en kan ik toch met christenen omgaan op een leuke manier. Ik ben benieuwd. Haha. Merk jij ook al dat ik nu al voor de 2e keer zeg dat ik benieuwd ben naar iets.. Hihi.

Vanavond is er een Rock 'n Roll Bingo, haha. The Boston Girls doen dit vaak op hun school en vinden dit helemaal te gek :). Ik ben benieuwd hoe het eraan toe zal gaan, want hoe gaan ze de Rock 'n Roll thema hier aan vastknopen. Hihi. We zullen het allemaal wel zien, ik ga er hoe dan ook van genieten :)

Jullie denken misschien wel, ze heeft het nu zo druk en mist thuis weinig tot niet. Dan heb je het echt mis, want oh-oh, wat mis ik het juist erg. Vandaag kreeg ik nog even traantjes in mijn ogen, toen papa en mama gedag zeiden. Vanaf volgende week zal alles wel een beetje in een stroomversnelling gaan. En ga ik meer ritme krijgen in alles (hopelijk), aangezien ik een meisje ben zonder enig logische ritme. Haha.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat, hoe dan ook wil ik alles horen/lezen/zien, via fb/whatsapp/mail/skype/msn/post of wat dan ook meekrijgen.

Als je mij post wilt sturen, kun je post naar het volgende adres sturen:
Charmaine Karsseboom
MMU Cheshire, Harley Hall 30
Crewe Green Road
Crewe
CW1 5DU
United Kingdom

Ik ga nu weer even verder skypen met Mama!

Ik wens jullie een fijne dag/week.

Heel veel liefs & Gods zegen!

- Charmaine

  • 18 September 2012 - 20:14

    Celeste:

    He Maine,

    Ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat. Het gemis naar thuis is logisch en ook helemaal niet erg. Normaal zie je die iedere dag en het contact is heel hecht. Daarom is het ook goed en knap dat je deze g stap hebt genomen. Niet iedereen krijgt deze kans en het is mooi dat je dit tegelijk met Lindsey doet zo kunnen jullie samen jullie ervaringen delen. Het gemis naar huis wordt straks wel minder als je eenmaal in het ritme van naar school gaan zit. De tijd zal vast voorbij vliegen en voor je het weet vlieg je alweer naar huis. Met een koffer vol mooie herinneringen, ervaring een tijd om nooit meer te vergeten.
    Je doet het goed! Ga zo door en probeer zoveel mogelijk te genieten!

    Liefs Lel xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 9761

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: