10 dagen in Crewe. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu 10 dagen in Crewe. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

10 dagen in Crewe.

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

20 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Gisteren boodschappen gedaan en ik heb al een hoop in huis. Nog wel wat enkele keukenbenodigdheden moet ik gaan halen. Een ovenschaal bv. anders kan ik niet mijn mama's macaroni schotel proberen te maken. Ik moet het gewoon proberen, ik heb er zo'n zin in om het te maken. Waarschijnlijk ga ik dat morgen maken. Ik ben dan vrij en dan kan ik ook gewoon alle voorbereidingen treffen die daar voor nodig zijn. Alles heb ik verder al in huis kunnen halen :) super fijn dus.

Ik ga nu weer naar een meeting met mijn tutor en kijken wat ze te vertellen heeft. Ze zegt dat ik en Maarten waarschijnlijk onze muziekvak gewoon mogen volgen. Oohja, ik ga dan niet zingen, maar wel mixen. Lijkt me super interessant en leuk :) Ik heb er zin in. Nu moet het nog goedgekeurd worden.

Dit was het even voor nu. Misschien komt er vanavond nog een berichtje van mij.

Veel liefs & Gods zegen!

- Charmaine.

PS: I love and miss you guys!! <3

  • 20 September 2012 - 14:46

    Gerrie!:

    Leuk om te lezen! Straks skypen! :-)

  • 20 September 2012 - 16:52

    Diana:

    Leuk dat wij vanmiddag nog geskyped hebben was wel toevallig dat ik op dat moment met Lindsay aan het skypen was.
    Fijn dat je nog even hebt uitgelegd hoe de pandancake gemaakt moest worden; jij als expert bakster weet dat als geen ander! je doet het in een handomdraai zoals ma mij heeft verteld. Laat mij maar gerechten maken daar ben ik beter in.
    Maar het gaat, hoop ik, allemaal lukken. Laat je het nog weten! Hoop dat het met jouw macaronischotel ook gaat lukken!
    Geniet van je tijd daar... en mis ons niet teveel! maar het is natuurlijk te begrijpen dat je ons mist. Maar ik vind wel dat met het skypen er geen afstand meer lijkt te zijn. Maar effe gauw kletsen is er even niet bij, dat klopt!

    tot gauw maar weer! hou je taai!
    liefs,
    nanas

Tags: muziek, crewe, 10dagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 9760

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: