Crewe Wifi. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Crewe Wifi. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Crewe Wifi.

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

12 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik naar het "grote" centrum in Crewe, we hebben dit keer de bus genomen. Even wennen, aan de andere kant instappen en zit je best wel hutje-mutje bij elkaar. Daar heb ik eindelijk wat geld kunnen pinnen met mijn gewone bankpas, dus dat was wel erg fijn. Daar in het centrum heb ik wat brood gekocht, boter, kruidenboter, olie en wat peper. Verder niet zoveel..

Ik heb al veel gechat met iedereen.. :) Zit op het moment zelfs met Mama en Diana te skypen!

Ik waardeer het heel erg dat ze me zo bemoedigen in mijn tijden van nood.

Love & miss you guys!
xoxo

- Charmaine.

  • 12 September 2012 - 22:54

    Diana:

    Hi Charmainneke,

    Het was heel leuk om je te horen en te zien! Ik weet zeker dat het morgen weer anders zal zijn ....
    al die nieuwe indrukken op je introductiedag zullen wellicht je heimwee gevoelens verminderen.
    Maar weet dat je nooit echt alleen bent.. er is Eén die altijd dichtbij jou is. Probeer je op Hem te focussen als je het wat moeilijker hebt. Ga Hem prijzen! Hij geeft je kracht om door te gaan.
    Dag lieve zusje..."Heer, U bent altijd bij mij, U legt uw handen op mij. En U bent voor mij en naast mij en om mij heen.. elke dag" (opw. 518).

    liefs en hugs,
    Diana

  • 13 September 2012 - 08:38

    Rebekka:

    Yeah Wifi!!
    Wat ontzettend fijn zeg!
    Ik heb nog steeds geen skype.....miss ook maar zo snel mogelijk proberen erop te zetten.
    Zullen de kids ook leuk vinden ;-))
    Fijne dag!..... Diana....Amen!!

  • 14 September 2012 - 20:52

    CharmaineVirgil :

    Hallo Zussen!

    Heel lief dat jullie een berichtje achter laten :) En mij zo bemoedigen, het gaat inderdaad al een stuk beter. Mis thuis nog steeds wel, maar morgen ga ik naar het centrum en ga ik een simcard halen, zodat ik kan whatsappen met iedereen die het heeft, want op mijn kamer is er nog steeds geen wifi.. Eind van deze week, maar volgens mij is dat al.. *zucht. Hopelijk is het er morgen ofzo. Dan kan ik in mijn kamer gewoon met jullie chatten etc. Mis jullie en hou van jullie!

    @ Rebekka, je kunt ook gewoon via MSN met mij kletsen? Dat doe ik best vaak, omdat dat gewoon makkelijker gaat. Heb je trouwens wel een webcam?

    @ Diana, Amen, ik probeer alles mee te nemen naar mijn kamer. Zo zing ik elke ochtend "Liefdevol" van de opwekkinngsliederen.

    Gods zegen!

    - Charmaine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 9734

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: