Bijna 1 week in Crewe. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Bijna 1 week in Crewe. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Bijna 1 week in Crewe.

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

16 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Ik kan niet geloven dat ik mijn eerste week bijna heelhuids ben doorgekomen. Met vallen en opstaan, daarnaast heb ik nog wat mentalbreak-downs gehad.

Ik weet nog precies mijn eerste chatgesprek met thuis begon ik huilend (op dinsdag). En mijn 2e gesprek (dit keer met Jarno) dezelfde dag eindigde ik huilend, gelukkig is dit na mate van de gesprekken afgenomen. Ik miste mijn thuis gewoon heel erg en alle mensen daar om heen. Het is nu niet dat ik thuis niet meer mis, maar ik kan er beter mee omgaan nu. Slapen gaat daarentegen nog steeds niet echt goed, ookal voel ik me gevoelswijs beter dan aan het begin van de week. Het maakt niet uit hoelaat ik naar bed ga, ik word standaard rond 6uur (engelse tijd) wakker. Het word nu best vermoeiend, misschien dat ik vanmiddag nog even mijn oogjes dicht ga doen. Om even bij te komen van een laat feestje hier op de campus.

Vandaag ga ik proberen de kerkdienst te volgen, aangezien mijn skype altijd apart doet. Laten we hopen dat het lukt. Hier heb ik nog geen kerk gevonden helaas. Hopelijk vind ik het snel, anders kan ik altijd nog proberen om de kerkdienst op deze manier te volgen. Zojuist nog met Diana en Mama gechat en heb ik met Jarno geskyped. Zo even wat thee zetten en dan ga ik lekker naar de dienst kijken en anders wel luisteren.

Een hele gezegende zondag iedereen!

Ik ga vandaag nog wat foto's hier posten ;)

Liefs & Gods zegen!
- Charmaine.


  • 16 September 2012 - 19:47

    Ethan:

    Wij missen u heel erg tante charmain.
    (oom jarno denk ik ook)maar goet veel gr van ethan
    Jayden aaliha dayanara rea-dawn mam en pap.
    Maar wij missen u erg HEEEEEEEL erg doei.

  • 17 September 2012 - 17:01

    Tante Charmaine:

    Hee Lieve Ethan,
    Ik mis jou en iedereen bij jouw thuis ook heeeeeeeeeel erg! Tante Charmaine is nog op zoek naar een leuk cadeautje voor je verjaardag, anders gaan Oom Jarno, Tante Lessie en ik gaan samen op zoek naar een leuk cadeautje voor jou en Jayden etc. ;) Dan weet je dat!



    Ik denk aan jullie! En mis jullie ook heel erg!

    Hou van jullie! xoxo

    tante charmaine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 9758

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: