Nog maar 23 dagen. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Nog maar 23 dagen. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Nog maar 23 dagen.

Door: Charmaine

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

11 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal.

Hoe gaat het met jullie? Wat gaat het allemaal snel hè! Nog maar 23 dagen en dan ben ik weer in ons kikkerlandje! Het begint hier goed af te koelen, maar mijn kamer blijft gelukkig lekker warm. Gisteren heb ik met mijn lieve oudste zus Diana geskyped :) Iets langer dan 2uur, haha. Echte zussen, die elkaar even updaten over van alles ;) Super hard gelachen. Was gewoon super leuk.

Vandaag mijn laatste hoorcollege ;)

Morgen gaat de eerste Erasmus naar huis.. :( Gaan we allemaal heel erg jammer vinden, Melissa komt vandaag afscheid nemen :( En overmorgen gaat Alba al naar huis. Langzaam maar zeker loopt Harley Hall hier leeg.

Ook weer druk bezig met huiswerk en moet weer een was draaien.. ;)

Oohja, ik had die candied apple gegeten. Die was dus echt niet lekker gemaakt.. :O Nja..

Spreek jullie snel weer!
xoxo. love and miss you guys!

God bless!
- Charmaine.

• 11 December 2012 - 16:00

Gerrie:

Enjoy your last 3 weeks.
    Eep en ik hebben een date zaterdag, we zullen je missen!