Nog 38 dagen hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Nog 38 dagen hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Nog 38 dagen hier.

Door: Charmaine

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

26 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hi! Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed :)
Ik geniet met volle teugen van mijn tijd hier. Het gaat allemaal erg snel, ik heb tot mijn spijt alweer 10 dagen voorbij laten gaan zonder dat ik hier iets heb gepost. De afgelopen 10 dagen heb ik heel wat gedaan, ik ben naar de kerstmarkt in Manchester geweest en heb daar een hele leuke mok gekocht :) Is zeker een leuke herinnering aan de markt daar, alles staat erop, het jaartal en dat het van de kerstmarkt in Manchester was.

Daarnaast heb ik op zaterdag nog een taart gemaakt voor een vriend die jarig was en heb ik vanmiddag eindelijk al mijn kerstkaarten geschreven. En heb ik vanuit hier nog Saya gefeliciteerd met haar verjaardag. Door middel van een kaartje, een video boodschap en een belletje vanuit Engeland (met Viber kon ik dat alleen doen, anders kost het iets te veel geld :$).

Gisteren heb ik nog geSKYPEd met Rebekka en de kids en heeft Dayanara en Aalijah voor mij gezongen :) Wat was dat super om te zien. Moest wel zeggen dat ik in Dayanara, de kleine Charmaine in terugzag. Haha, ze was vol passie aan het zingen. Zelfs met enkele (dramatische) handgebaren. Haha, dat deed (/doe) ik ook altijd. Hahaha!

Op het moment ben ik druk bezig met mijn schoolopdrachten en ben ik blij erachter te komen, dat deze richting niet mijn ding is. Ook al is het niet mijn ding, het is wel fijn dat ik aan het eind van deze periode wel wat kennis in deze richting heb. Het kan zomaar nog eens van pas komen :)
Voor mijn muziekvak moet ik nog 1 essay schrijven, maar heb verder niks meer te 'producen'. Wat eigenlijk wel het leukste was aan het vak, maarja, je kunt niet alles hebben. In ieder geval zijn het weer 2 mooie programma's waar ik mee kennis heb mogen maken en hopelijk kan ik aan de software komen, zodra ik thuis aankom. Zodat ik er beter in kan worden.

Verder heb ik veel moeten lezen en heb ik nog steeds het gevoel alsof ik nog niet klaar ben met het lezen van alle journals/artikelen. Gelukkig is het allemaal te doen, met wat goede muziek op de achtergrond. :)

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en het is superlief van jullie dat jullie mij wel eens Whatsappen! Dankjulliewel voor de lieve kaartjes die ik heb gekregen en voor de leuke Skype-gesprekken! Ben er superblij mee!

Spreek jullie snel weer!

Gods zegen!

Love & miss you guys!

xoxo.

- Charmaine.

Tags: Taart, Skypen, zingen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 9728

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: