BIRMINGHAM & 1e kerkbezoek :) - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu BIRMINGHAM & 1e kerkbezoek :) - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

BIRMINGHAM & 1e kerkbezoek :)

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

07 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Gisteren ben ik met een groep naar Birmingham geweest. :) Erg leuk, we hebben geprobeerd de toerist uit te hangen, maar omdat we het niet konden vinden. Zijn we uit eindelijk naar de winkels gegaan.. Gelukkig was er bij de stad gedeelte ook nog erg mooie gebouwen te zien, geen idee wat er binnen gedaan word. Maar ik heb er toch wat foto's van gemaakt. Uiteindelijk ben ik wel met een andere groep terug naar Crewe gegaan, omdat mijn groep in Birmingham op een terrasje wilde gaan zitten en wat drankjes gingen doen. Gelukkig waren er 2 van de andere groep die hetzelfde wilde doen. Daardoor konden ik en Santa "ingeruild" worden door die 2 jongens. :) Ik was kapot. Gewoon zwaar vermoeid, van al het omlopen etc. Meestal vind ik dat niet erg, als we tenminste dan nog iets gaan doen wat interessant was. We hebben alleen maar gewinkeld uiteindelijk. Oohja, en om 12.00u gingen we pizza eten. Ik had de American Hot genomen en die was me toch HOT!! Anderen hadden een nog hetere genomen, 1 jongen ging zelfs huilen, door de pepers (schijnbaar heette die pepers, Roquito??) Het was een mooie, zonnige, maar ook een winderige dag.. Dat maakte de dag erg koud..

Vandaag ben ik trouwens naar de kerk geweest, ik weet nog niet of ik zal gaan blijven. Het was sowieso anders, aangezien het een familiedienst was. Ze brachten daardoor het woord op een speelse manier over aan de gemeente. Wel leuk gedaan, moet ik zeggen.

Ik heb genoten van mijn spontane bezoek aan Birmingham en aan mijn ervaring met een andere kerk dan ik gewend ben :) Ik hoop dat iedereen een gezegende zondag heeft en een fijne weekend heeft gehad.


Hou van jullie & mis jullie!

xoxo.

God bless you!

- Charmaine



  • 07 Oktober 2012 - 20:40

    Rebekka:

    Hey Maintje!!
    En je zei niets over de Bubble-tea!!!!! of moocha?
    Oooooh welke smaak was het? en is het net zo lekker? is het duurder?
    Superleuk die foto's en wat een apart gebouw, zag er wel supergaaf uit op de foto.
    Daar wil je zeker vaker naar toe nu...of niet?!
    Wil jou heel graag bezoeken, maar ik ben nog niet thuis in dat travel-gebeuren ;-)) weet je!
    Moet toch snel eens wat tips gaan vragen.
    Groetjes en het is wel lang geleden dat we hebben geskyped zeg!
    moeten we snel weer doen ok?
    Groetjes, Bekka

  • 08 Oktober 2012 - 09:09

    Gerrie:

    Nu kan ik het wel weer lezen! :-)

  • 11 Oktober 2012 - 19:46

    CharmaineVirgil :

    Hee Rebekka,
    Het heet hier Moocha, ja, het was 3 pond, voor een medium dus best wel duur. Ik moest het hoe dan ook proberen. 4 weken zonder bubble tea is zwaar. Hihi! Misschien, het is in principe niet heel duur om daar naar toe te gaan. Als je maar met minimaal 4 mensen reist valt het mee. Dan kun je namelijk een groepsticket aanschaffen en krijg je best veel korting.

    Is niet erg, je moet je vooral niet verplicht te voelen om mij op te zoeken. Snel weer skypen ja..
    xoxo. ly!


    Hee Gerrie, goed zo :) fijn om te weten. Weet niet waarom het zo raar deed. :S

    xoxo ly.

    God bless you both!
    - Charmaine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 9731

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: