13 dagen hier in Crewe. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu 13 dagen hier in Crewe. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

13 dagen hier in Crewe.

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

23 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien in mijn vorige blog hebben gelezen (van 2 dagen geleden), heb ik afscheid genomen van mijn lieve vriendin Krissy. Zij moest heel hard huilen, toen ik haar een afscheidskaartje in de handen schoof. Ze vertelde mij dat ze me heel erg gaat missen en dat we in contact gaan blijven. Ik hoop dat ze veilig is gearriveerd in Boston en dat ze lekker op haar eigen en vertrouwde plekje kan gaan zitten/liggen/hangen. Toen ze eenmaal in de taxi zat en echt wegreden, kreeg ik het er toch wel even moeilijk mee. Ik kan het gevoel nog niet echt definiëren, maar ik denk dat naast dat ik haar ga missen, het ook heel erg voor haar vind. Ze hadden namelijk al vliegtickets om naar Parijs te gaan en dat moet ze nu omzetten om een keer later te gaan. En je gaat je realiseren, dat zij de optie: naar-huis-gaan heeft genomen en dan lijkt dezelfde optie voor mij nog dichterbij te zijn (omdat ik in principe alleen maar naar Nederland hoef).

Maar eigenlijk gaat het met mij wel goed, ik heb eigenlijk niet heel veel gedaan om me meer thuis te voelen. Ik heb ook niet heel veel meer opgehangen op mijn muur of iets. Ik heb wel wat meer dingen gekocht, waarmee ik moet gaan koken.

Gisteren heb ik macaronischotel gemaakt, ik vond het echt wel lekker, maar die van mama is beter. :) En hier heb ik de verkeerde chillisaus voor bij de macaronischotel. Ik had een hele grote schaal gemaakt, dus ik heb 4 bakjes gevuld met macaronischotel en in de koeling gedaan.

Op het moment kijk ik mee met de kerkdienst van thuis, altijd fijn de herkenbare stemmen te horen. Daarnaast heb ik gisteren gehoord dat er wellicht wat christenen in de exchange groep zitten. We zoeken alleen nog een kerk, om eventueel samen te bezoeken. Als dit niet lukt, dan blijf ik de kerkdienst van thuis volgen. Is ook goed vind ik. :)

Vanmiddag gaan Alba, Germán, Giorgos, Catharina, Maïny en ik naar Nantwich toe, ligt schijnbaar maar 10min verderop. We gaan kijken of er daar wat leuks te doen valt. Hopelijk wel, anders een beetje zonde van onze (mid)dag.. Hihi.

Morgen beginnen mijn echte lessen.. Ik ben zooo benieuwd.. :)

Iedereen een hele fijne en gezegende zondag! En voor Fitra en Aa een hele mooie, gezegende bruiloft vandaag! Geniet ervan! xoxo aan jullie!

Ik hoop dat jullie mij nu minder erg zijn gaan missen.. Hoe dan ook ik mis jullie ook nog ;) !

Heel veel zegen van God en liefs! xoxo

- (tante) Charmaine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 9737

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: