11 dagen hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu 11 dagen hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

11 dagen hier.

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

21 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Eergisteren gehoord dat een vriendin uit Boston naar huis vertrekt, ze heeft zo'n heimwee dat ze het niet meer aan kan. Ik vind het super erg voor haar, dat haar gevoelens de overhand hebben genomen en ze niet van haar trip naar Europa heeft kunnen genieten. Ze was van alles van plan, zoals naar Parijs te gaan en Londen en nog zoveel meer. Hoe dan ook ik zal haar super erg gaan missen, zij heeft mij het gevoel gegeven dat ik niet alleen was in mijn gemis naar huis. Dus ik zal haar echt super erg gaan missen. :( Hoe dan ook wens ik haar heel veel plezier en de rust toe dat alleen haar thuis kan bieden. Vandaag zal ik haar nog zien bij het lunchen dadelijk om 12.00 (engelse tijd)

Vandaag word weer een drukke dag, ik ga mijn EERSTE was draaien en hier een beetje schoonmaken. En over een paar minuutjes even naar een docent toe om te vragen of ik er genoeg studiepunten voor krijg, anders moet ik toch een business vak nemen. Dus we zullen zien of het wat word of niet.. Ik hoop het wel, want ik ben liever met muziek bezig dan elke dag alleen met business vakken.. Hihi, maar dat snappen jullie wel. :)

Ik ga er vandoor.. Nog een hoop te doen..

Ik mis jullie!! Hou van jullie!