Voorbereidingen voor Manchester - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor Manchester - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor Manchester

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

27 Augustus 2012 | Nederland, Eindhoven

Zo zo, wat gaat het allemaal ineens toch snel. Mijn lieve nichtje vertrekt vrijdag naar Curacao en ik heb het geluk dat ik haar mag uitzwaaien. Ooohja, note-to-self: tissues kopen!! Want dat zal wat tranen trekken, that's for sure! Gisteren hebben we nog samen voorbeden gehad, voor ons vertrek. Er staat ons een groot avontuur te wachten zowel in Curacao als in Engeland. Wij zijn benieuwd, bang en zoveel meer emoties gieren op het moment door ons lijf. Wat word het spannend, gelukkig weten we dat jullie voor ons gaan bidden en dat jullie aan ons zullen denken. Zo denken wij natuurlijk ook aan jullie en hoe we jullie zullen missen. Gelukkig zal God bij ons allen zijn en dat geeft mij sowieso een veilig gevoel!

Zelf vertrek ik 10 september vanuit Schiphol, naar Manchester en kom ik terug op 3 januari 2013! Suuuuperrr spannend! Hopelijk hoor en lees ik vanalles via facebook/mailtjes/smsjes/whatsappjes/etc. over de dingen die jullie in Nederland aan het doen zijn. Ik wil natuurlijk niet al te veel missen. Ook al zal dat wel gebeuren, toch wil ik er een beetje bij zijn..

Ok, dit was dan mijn eerste post hier bij waarbenjij.nu!

Ik ga weer verder met mijn paklijst en alle papieren rond krijgen. Hopelijk vinden jullie het leuk om mijn reisverslagen te lezen.

Liefs!
- Charmaine

  • 27 Augustus 2012 - 19:26

    Lindsay:

    Leuk leuk dat je ook een blog gaat bij houden. Kan ook bijna niet anders he :)
    En natuurlijk gaat deze nichtje die naar Curaçao gaat jou volgen!

    Wat spannend he allemaal??! Maar one thing is for sure: we komen weer thuis :)!

    We skype, facebooken, whats appe!!

    xxx

    Liefs.

    Lindsay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 9727

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: