Nog 55 dagen. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Nog 55 dagen. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Nog 55 dagen.

Door: Charmaine

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

09 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie? De komende weken zal ik druk ik de boeken moeten zitten en zo nu en dan in de (muziek)studio om mijn opdrachten af te krijgen. Ik heb een deadline gesteld voor mezelf dat as. woensdag is, ik ga deze dan ook proberen te halen. Alleen wat is het toch een verschil met mijn lessen in Den Bosch. Sowieso is dit al Business Management en geen CMD meer, maar ik doe mijn best om alle kennis binnen te halen dat ik nodig heb. Ben op het moment bezig met mijn opdracht voor Managing In A Knowledge Economy (oftewel MIAKE). Dat betekend veeeeel lezen en vooral kritisch te moeten lezen. Na woensdag ga ik mijn Marketing opdracht maken, die moet in principe zo te maken. Aangezien ik veel van de stof al op zowel de opleidingen IMD als CMD heb gehad. SWOT en SMARRT etc. Daarnaast doe ik die vakken over Primark en H&M. Is ook niet erg om daar eens in te duiken, dan weet ik ook meteen wat meer achtergrond informatie over deze 2 merken. Daarna heb ik nog 3 andere opdrachten te maken. Ik denk dat het allemaal wel goed moet komen, jij ook niet?

Gisteravond zijn we met een paar meiden hier naar de lecture theatre gelopen (op campus) om daar 2 Disney movies te gaan kijken :) Namelijk Mulan en Beauty & the Beast! Dat was weer een trip down memory lane! hihi! Vandaag en dit komend weekend staat weer vol met huiswerk opdrachten! Of ja, die MIAKE opdracht en mijn muziek opdracht, maar daar hoef ik alleen een verslagje voor te schrijven.

Hoe gaat het met iedereen thuis? Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Ik mis jullie!

xoxo.

love you guys!

God's bless.

- Charmaine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 9730

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: