Nog 60 dagen hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu Nog 60 dagen hier. - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van CharmaineVirgil - WaarBenJij.nu

Nog 60 dagen hier.

Door: Charmaine

Blijf op de hoogte en volg CharmaineVirgil

04 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Hallo allemaal,

Nog 60 dagen hier, wat gaat het toch allemaal snel zeg. Gisteren was Mama jarig :) Ze was heel blij met haar kaart en haar cadeaus :) Vandaag is Stephan jarig, van harte gefeliciteerd!

Daarnaast probeerde ik vandaag wat huiswerk te maken in de studio, alleen het was helaas dubbel geboekt. :( Dat was erg balen. Ik wilde heel graag wat werk gedaan hebben, ik moet dat maar eens morgen opnieuw gaan proberen.

Deze week weer lekker druk met school en ga ik hard aan de slag met alle opdrachten. Zo nog voor het slapen ga ik nog even een hoofdstukje lezen voor mijn les morgenochtend.

Ik wens iedereen een hele fijne week!

Gods zegen & veel liefs!

xoxo.

- Charmaine.

Tags: mama, bday, studio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

CharmaineVirgil

Hi allemaal, 10 september vertrek ik naar Engeland, daar ga ik studeren aan het MMU in Crewe. Volg hier mijn alledaagse struggelingen en (hopelijk) mijn avonturen :) Ik zal jullie missen!! Love you! - Charmaine. PS: één lichtpuntje, ik ben 3 januari 2013 weer terug :)

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 9718

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 03 Januari 2013

Crewe, Manchester Metropolitan University :)

Landen bezocht: